Share this topic on Del.icio.usShare this topic on FacebookShare this topic on MySpaceShare this topic on StumbleUponShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz

Author Topic: Ideal  (Read 7536 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Ideal
« on: Jun 16, 2009, 10:43 AM »
I personally think that almost any person who loves tpb will like this.

a friend of mine found the pilot on google, i think more eps are there too

http://video.google.com/videoplay?docid=-7722668312119630098&ei=Q6Y3SsCBHcSd-AaUrKD5AQ&q=ideal
"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

DavidB_Bubbles

  • *
  • Posts: 5953
  • Gender: Male
  • Location: Hiding in my shed from a Samsquanch Monster, Salem, Oregon, U.S.A.
  • Joined:Jun 2005
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #1 on: Jun 16, 2009, 11:37 AM »
Ideal is a funny show  :lol:  I have watched the first two episodes on the IFC channel here.  It's been around since 2005, surprising that I have not heard of it until this month.. 

GmeAFuckinR

  • *
  • Posts: 392
  • Gender: Male
  • Location: Conch Republic
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #2 on: Jun 16, 2009, 09:23 PM »
Yeah two smokes up (:6paper: :6paper:) for IDeal. I dicovered it after watching 'Z Rock'(real funny too) on the IFC. I have my DVR set record IDeal each week.Each season of Ideal has a different colored title sequence. Season 1 was grey; Season 2 was black; Season 3 was green; Season 4 was purple and Season 5 is red.Reading about the characters cleared up alot questions I had IDeal on Wikipedia
Cartoon Head just freaks me out
« Last Edit: Jun 16, 2009, 09:44 PM by GmeAFuckinR »

"I toe da so, I Fuckin Toe Da SO!"

Skitchin

  • *
  • Posts: 85
  • Gender: Male
  • Location: St. Louis, Missouri
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #3 on: Jun 17, 2009, 03:39 PM »
Thanks a LOT for the heads up! I'm officially HOOKED! Weeds has nawt on this show, NAWT!

I'll be checking out Z Rock real soon too, thanks again, cheers! :6paper: :beermug:

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #4 on: Jun 19, 2009, 05:42 AM »
LOL i love the language in ideal

Dam right weeds got nawt on this show

Gonna have to check Z rock too

"aiiiight mate"
"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

Skitchin

  • *
  • Posts: 85
  • Gender: Male
  • Location: St. Louis, Missouri
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #5 on: Jun 19, 2009, 09:10 AM »
I guess I haven't made it to the episode in your avatar(which is that anyhow?), but I'm having an impossibly difficult time fathoming what in the world led to...that.

Phil Collins

  • *
  • Posts: 50
  • Location: Little Poland
  • Joined:Feb 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #6 on: Jun 19, 2009, 10:41 AM »
Oh yeah! Just watched the first ep. Thanks for that!

 :6paper: :P
Keep your eye on the tiger.

Skitchin

  • *
  • Posts: 85
  • Gender: Male
  • Location: St. Louis, Missouri
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #7 on: Jun 23, 2009, 10:38 AM »
I guess I haven't made it to the episode in your avatar(which is that anyhow?), but I'm having an impossibly difficult time fathoming what in the world led to...that.

LOL - Check, made it through that episode XD

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #8 on: Jun 24, 2009, 09:59 AM »
I guess I haven't made it to the episode in your avatar(which is that anyhow?), but I'm having an impossibly difficult time fathoming what in the world led to...that.

LOL - Check, made it through that episode XD

LOL hope it wasnt too much of a spoiler , hilarious scene ofc:)
"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

Skitchin

  • *
  • Posts: 85
  • Gender: Male
  • Location: St. Louis, Missouri
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #9 on: Jun 24, 2009, 10:16 AM »
Haha, nah nothing could take away the hilariousness of that scene, though I think my favorite is "But the important thing to remember is that I SLEEP WITH DEAD PEOPLE!!!!!!!!" Me and my buddy had to watch that part a couple times to get our laughs out, though I think it gave me nightmares.

Just finished up Season 4 and I'm a bit bummed out @ the finale, gonna start Season 5 tonight me thinks.

Phil Collins

  • *
  • Posts: 50
  • Location: Little Poland
  • Joined:Feb 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #10 on: Jun 27, 2009, 06:29 PM »
Heh heh .... PC (the police constable) calls himself by his initials because he hates his name: Phil Collins!

 :6paper: 8)
Keep your eye on the tiger.

Phil Collins

  • *
  • Posts: 50
  • Location: Little Poland
  • Joined:Feb 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #11 on: Aug 03, 2009, 07:23 AM »
Ideal will be back in 2010 with an 8 episode 6th series  :)

 :6paper: :6paper: :6paper: :6paper: :6paper: :6paper:
Keep your eye on the tiger.

Skitchin

  • *
  • Posts: 85
  • Gender: Male
  • Location: St. Louis, Missouri
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #12 on: Aug 03, 2009, 12:17 PM »
Ideal will be back in 2010 with an 8 episode 6th series  :)

 :6paper: :6paper: :6paper: :6paper: :6paper: :6paper:

Ta! That just made my day! Cheers! :beermug:

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #13 on: Aug 18, 2009, 12:50 PM »
nicely nicely not done afterall!!! YAAAY best tv news in ages :)

"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

DavidB_Bubbles

  • *
  • Posts: 5953
  • Gender: Male
  • Location: Hiding in my shed from a Samsquanch Monster, Salem, Oregon, U.S.A.
  • Joined:Jun 2005
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #14 on: Sep 27, 2009, 12:12 PM »
Dirty Dancin's post in the Mighty Boosh thread inspired me.  Another post with Dieter's Birthday in mind  :lol:  I hope that you got more than a sandwich and waffle mix :rofl:

[youtube=425,350]ML-Scbyuo8A[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=ML-Scbyuo8A

GmeAFuckinR

  • *
  • Posts: 392
  • Gender: Male
  • Location: Conch Republic
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #15 on: Mar 25, 2010, 01:09 AM »
Well IFC has ran through 'The Rats' to 'The Wedding' 3 times &  not gone past season 3. Back in Dec '09 they ran 'The Wedding' Then ran a Xmas epidsode where Niki hadn't delivered her baby yet, very confusing Anyone know where I view seasons 4 & 5 on the net?

"I toe da so, I Fuckin Toe Da SO!"

bellly

  • *
  • Posts: 63
  • Gender: Male
  • Location: Birmingham
  • Joined:Sep 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #16 on: Mar 25, 2010, 05:57 AM »
Lol now this is my neck of woods. This is set 32 miles from where I am born

If you like Ideal & havent already,  check Shameless (which I personally think is better) and also the ultra classic (think its finished) Royal Family

hashdriveway

  • *
  • Posts: 560
  • Gender: Male
  • Location: Lone Star State
  • Joined:Feb 2010
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #17 on: Mar 30, 2010, 06:48 PM »
I just started checking out this show after I saw this thread. I like alot of the characters, especially CH, Silicone Valets, Brian and Jenny. I just figured out Djet3k's pic. I had been wondering what it was and now it all makes sense. CH would be a great halloween costume. It would be fun to be silent all night and get mad when people ask about the mask.

And of course Troy is awesome
« Last Edit: Mar 30, 2010, 10:24 PM by hashdriveway »

GmeAFuckinR

  • *
  • Posts: 392
  • Gender: Male
  • Location: Conch Republic
  • Joined:Jun 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #18 on: Apr 13, 2010, 11:08 PM »
HHAA-ZZAA, IFC showed a season 4 epidsode tonight .I Finally know what scene Djet3k's avatar is from. I guess with that Wasp mask on Judith is the only girl for CH

"I toe da so, I Fuckin Toe Da SO!"

golfinwithflames

  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Central Ohio
  • Joined:Apr 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #19 on: Jul 29, 2011, 05:20 PM »
If anyone is interested, here are all of the episodes from all seasons. If anyone has difficulty viewing/downloading, let me know. I can assist. Absolutely no harmful shit on this link, I DL from there every day, but I also use a pop-up blocker, so I have no "Ideal" if there are any pop-ups.  :lol:

http://ipb.quicksilverscreen.im/index.php?/topic/214691-divx-ideal-2005/
« Last Edit: Jul 30, 2011, 12:38 PM by golfinwithflames »

hashdriveway

  • *
  • Posts: 560
  • Gender: Male
  • Location: Lone Star State
  • Joined:Feb 2010
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #20 on: Jul 30, 2011, 09:48 AM »
If anyone is interested, here are all of the episodes from all seasons. If anyone has difficulty viewing/downloading, let me know. I can assist. Absolutely no harmful shit on this link, I DL from there every day, but I also use a pop-up blocker, so I have no "Ideal" if there are any pop-ups.  :lol:

Not seeing a link here

golfinwithflames

  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Central Ohio
  • Joined:Apr 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #21 on: Jul 30, 2011, 12:42 PM »
Haha! I'm a true burnout! I have placed the link now. Thanks HD!
I am LOVING this show!

Unknown girl, under the covers in Moz's bed: "Ugh...you were sitting on my face!"
Moz: "Well, it IS my birfday, after all."

http://ipb.quicksilverscreen.im/index.php?/topic/214691-divx-ideal-2005/

English Bastard

  • *
  • Posts: 577
  • Gender: Male
  • Location: London
  • Joined:Dec 2009
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #22 on: Jul 30, 2011, 05:12 PM »
I clicked on the link and saw British sit-com ???????????????
Will look it up when I am sober tomorrow btw JV used to live in my home town Muswell Hill and have had a few beers with him great bloke too  :beermug:
 
You probably all herd that I was fired as Supervale of theSunnyparks department it's not true I quit

golfinwithflames

  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Central Ohio
  • Joined:Apr 2007
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #23 on: Aug 06, 2011, 12:49 AM »

hashdriveway

  • *
  • Posts: 560
  • Gender: Male
  • Location: Lone Star State
  • Joined:Feb 2010
  • Offline
Re: Ideal
« Reply #24 on: Aug 06, 2011, 12:51 AM »
 :lol: :lol: :lol: