Share this topic on Del.icio.usShare this topic on FacebookShare this topic on MySpaceShare this topic on StumbleUponShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz

Author Topic: Season 6 Episode Three  (Read 44908 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joe Lahey

  • *
  • Posts: 69
  • Gender: Male
  • Location: I Ain't Straight outta Compton, I'm straight out the Trailer
  • Joined:Apr 2005
  • Offline
Torrents Available anywhere
« Reply #50 on: May 01, 2006, 10:51 AM »
Stuck here in the states is there a torrent any where of s6e03
TIA
Sam Losco is tough on crime

cat-dog

  • *
  • Posts: 2654
  • Gender: Male
  • Location: Thunder Bay
  • Joined:Aug 2003
  • Offline
Re: Torrents Available anywhere
« Reply #51 on: May 01, 2006, 10:55 AM »
Stuck here in the states is there a torrent any where of s6e03
TIA

depends on whether you read the replies to this topic i guess..
"There's a difference between being old school, and being old and still in school."

kitty meiowenstein

  • *
  • Posts: 479
  • Gender: Female
  • Location: location, location
  • Joined:Jun 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #52 on: May 01, 2006, 11:10 AM »

where can I download the new episode?
Randy's got his pants off !!!

Joe Lahey

  • *
  • Posts: 69
  • Gender: Male
  • Location: I Ain't Straight outta Compton, I'm straight out the Trailer
  • Joined:Apr 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #53 on: May 01, 2006, 11:14 AM »
Well I was trying to not read the replys to the post before I saw the episode so I wouldnt ruin it but based on your reply I have skimmed through it and have apparently found a link to a torrent. Thanks I guess for helping out.
Sam Losco is tough on crime

kitty meiowenstein

  • *
  • Posts: 479
  • Gender: Female
  • Location: location, location
  • Joined:Jun 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #54 on: May 01, 2006, 11:18 AM »
anyone please where can i download? torrents seriously screw up my pc and the old download thread links don't work anyway.

any more websites? am dyin to read epiosde 3 plot but it's killing me I wanna watch it first
« Last Edit: May 01, 2006, 11:25 AM by kitty meiowenstein »
Randy's got his pants off !!!

Julians_Wife

Re: Season 6 Episode Three
« Reply #55 on: May 01, 2006, 11:29 AM »
anyone please where can i download? torrents seriously screw up my pc and the old download thread links don't work anyway.

any more websites? am dyin to read epiosde 3 plot but it's killing me I wanna watch it first

I'll upload it to my server in a zip file for you, but it will take me a bit to do and I'll send you a PM when I'm done KM and then post in this thread just incase anyone else has the same problem.

kitty meiowenstein

  • *
  • Posts: 479
  • Gender: Female
  • Location: location, location
  • Joined:Jun 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #56 on: May 01, 2006, 11:33 AM »

pity you're already married julians wife, or I'd marry you :)

thanks sweetie.  What do I owe you?  :madcomputer:
Randy's got his pants off !!!

elle*

  • *
  • Posts: 559
  • Gender: Female
  • Location: Sault Ste. Marie Ontario
  • Joined:Nov 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #57 on: May 01, 2006, 11:41 AM »
I love Lahey's "sexy talk"... that's always one of my favourite parts in the show so far this season.  Lahey is the best so far.  Randy running is hilarious for some reason!  Trevor was funny too... I liked that scene when they were broadcasting live at their store and they got busted for selling single cigarettes and stuff.. lol! 
I liked when Bubbles was getting mad when talking to the camera about how Ricky stole his idea about Garbage Land and people thought he got the idea from Ricky and he's like; 'No, it's the other way around!"
So yeah the episode was pretty good. 
oh yeah, I like Ricky's fancy new shirt... he's lookin good!
and I like Ray and I like when he's in the episodes.
I just watched it again and Lahey and Trevor are hilarious! 
« Last Edit: May 01, 2006, 03:12 PM by elle* »
"Can you read son?"
"That depends, can you go fuck yourself?" - Bubbles


http://img430.imageshack.us/img430/7989/userbar187833rm.gif[/img]

Julians_Wife

Re: Season 6 Episode Three
« Reply #58 on: May 01, 2006, 11:45 AM »

pity you're already married julians wife, or I'd marry you :)

thanks sweetie.  What do I owe you?  :madcomputer:


Marry me ......... oh my, I'm flattered!

LOL ...... no problem at all and you don't owe me anything, trust me I know where you're coming from I used to have same problem with a few shows I was dying to watch it and there was no way I could. (not that they compare, but I'm sure you get what I mean lol).


TruXter

  • *
  • Posts: 171
  • Joined:Jan 2006
    • Musician's blog site.
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #59 on: May 01, 2006, 12:08 PM »
No people in tehbackground.. no background noises.. and man.. this one sure seemed short.

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #60 on: May 01, 2006, 12:13 PM »
No people in tehbackground.. no background noises.. and man.. this one sure seemed short.


they sure always go for diffraction!!! i have the feeling that the sex talk from lahey is starting to replace the shit talk and imo equally funny. And i was so waiting for doney to yell in the background but he did not, a part of it imo.. Cant keep singing the same catch phrases all the time. The chaos effect was there enough without the yelling imo, although i sure wouldn't have mind it.
« Last Edit: May 01, 2006, 01:34 PM by Djet3k »
"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

letsgo2smokes

Re: Season 6 Episode Three
« Reply #61 on: May 01, 2006, 01:20 PM »
Yes there going overboard with the pissjugs and we need more Julian!!

Shit machine gun

  • *
  • Posts: 8598
  • Gender: Male
  • Location: Brockvegas
  • Joined:Feb 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #62 on: May 01, 2006, 01:45 PM »
6/10 for me.  It was nice to see a new show that I hadn't downloaded.  I think that's why the first 2 ended up being a little lacklustre for me. 

Randy, Corey, Trevor and Steve Rogers lit up the shit.  Cable 10 in High Def.  Sweet.  Ricky's Used Shit was hilarious.  "I've got a weedwhacker, $3".

Have to dload it and watch it over again to catch everything.

How many Bears did you spot Melba?
2009-2010 TPB FANTASY HOCKEY CHAMPION. 

"I can be bought. If they paid me enough, I'd work for the Klan." - Charles Barkley

I HATE Conky

"I hear chicken, cola fizz, mustard and relish, all coagulatin together, and french fries and onion rings, but you know what, I don't hear a heart, Motherfucker"

Joe Lahey

  • *
  • Posts: 69
  • Gender: Male
  • Location: I Ain't Straight outta Compton, I'm straight out the Trailer
  • Joined:Apr 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #63 on: May 01, 2006, 01:53 PM »
As was already stated the local telecast being in High Definition and everyones TV is a shit box but in particular did you see the color adjustment on the set in Sarah and Lucys trailer. It was all red and blue too funny looking. Of course they were so stoned it probably looked perfect to them!
 :6paper:
Julian pours Cory a drink into a dog bowl consistent with last years dog treatment of T&C.

Why don't you tell them about all the Porn DVD's you rent, Randy ?
That's private!!
Sam Losco is tough on crime

Julians_Wife

Re: Season 6 Episode Three
« Reply #64 on: May 01, 2006, 01:54 PM »
Ok I have a copy of this episode, just shoot me a PM

« Last Edit: May 13, 2006, 02:13 PM by Julians_Wife »

Refuckulator

  • *
  • Posts: 4446
  • Gender: Male
  • Location: Halifax
  • Joined:Apr 2005
    • Matt's Design Portfolio
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #65 on: May 01, 2006, 02:04 PM »
I've rewatched it a few times and I like it better the first time I saw it. The ending was fucking great :lol:

"Come to Kittyland Love Center, Bubbles will look after your fuckin' cat. Big time."

"I will"
Follow me: @MattRichBedard

KarateCollie

  • *
  • Posts: 1191
  • Gender: Female
  • Location: Nova Scotia
  • Joined:Sep 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #66 on: May 01, 2006, 02:26 PM »
Ya Refuck, I loved that part, cause Bubbles is in tears and he's barely able to get out the "I will" part! Hehe too funny.
KarateCollie

Djet3k

  • *
  • Posts: 5048
  • Gender: Male
  • Location: Belgium D-light
  • Joined:Jun 2004
    • My Myspace
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #67 on: May 01, 2006, 02:28 PM »
Indeed i just rewatched it and i cant help myself from rewinding those last minutes, Sooo classic tpb!



[attachment deleted by admin]
"Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts."

"Just remember when you control the mail you control....information!"

_DrP_

  • *
  • Posts: 112
  • Gender: Male
  • Location: England
  • Joined:Feb 2006
    • UK BASED FANSITE
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #68 on: May 01, 2006, 02:32 PM »
I Just Watched This Episode, And Didn't Stop Laughing From From Start to Finish, It Was AWSOME,

Funny Parts For Me,

how ricky & bubbles were saying how much better hidef tv looked, on thier crappy old portable, ha ah ha :D

the ending just topped it off,

Ricky: Come Down to kittyland bubbles will fuckin look after your cat big time...

Bubbles: I Will

This Episode Was WAY BETTER that episode 1+2 IMO, it was fuckin great!!!

i'm still smiling now, that was some funny shit!

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
WWW.TRAILERPARKBOYS.CO.NR- CHECK IT OUT
http://img100.imageshack.us/img100/469/bubbles8ek.jpg[/img]
---------------------------------------------------------------------------
don't click this link...

Saucy Bastard

  • *
  • Posts: 5598
  • Gender: Male
  • Joined:Jun 2004
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #69 on: May 01, 2006, 02:52 PM »
No complaints here. All of the good points have been gone over already. For some reason I liked the fact that when Jim asked for 3" Ardox nails , they really were 3" ardox nails ,and that is what the job would have called for , good attention to detail . I'm beginning to tire of the piss jugs , but won't comment much , as the whole concept hits VERY close to home!  :shock: :lol: I will say that heavy drinkers get dehydrated and Will produce urine with that dark colour....
"Why not go out on a limb? That's where the fruit is." --Will Rogers
"Get off that limb , that's where all the nuts are!" --Mrs. Saucy

-Why use a big word when a diminutive one will suffice?

Julians_Wife

Re: Season 6 Episode Three
« Reply #70 on: May 01, 2006, 02:57 PM »
i really didn't find it all that bad, I still have my beef about the cameras, but all in all I find out to be quite humorous and someone had stated earlier that Cory and Trevor were at their finest, acting wise, and I could not agree more.

I think both of them pulled off that excite I am going to be on the news feeling quite well.

And MJ, I think you're a damn good actor!

EShitevus

  • *
  • Posts: 41
  • Location: Places like Texas and Calgary
  • Joined:Apr 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #71 on: May 01, 2006, 03:02 PM »
I still sceptical that Lahey is really faking being drunk. Is that REALLY iced tea hes drinking? hmmmmmm.....
Posted on: May 01, 2006, 03:01 PM
Yes there going overboard with the pissjugs and we need more Julian!!

Lol the whole plot on this episode revolves around the piss jugs! I think its hilarious.
Green Bastard, From Parts Unknown.

Shit machine gun

  • *
  • Posts: 8598
  • Gender: Male
  • Location: Brockvegas
  • Joined:Feb 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #72 on: May 01, 2006, 03:27 PM »
I'm going camping this weekend and I think pissjugs will play a key role in the weekend.  No Ladies=Lots of piss jugs.
2009-2010 TPB FANTASY HOCKEY CHAMPION. 

"I can be bought. If they paid me enough, I'd work for the Klan." - Charles Barkley

I HATE Conky

"I hear chicken, cola fizz, mustard and relish, all coagulatin together, and french fries and onion rings, but you know what, I don't hear a heart, Motherfucker"

i_of_the_sh*ticane

  • *
  • Posts: 23
  • Gender: Male
  • Location: uk
  • Joined:Apr 2006
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #73 on: May 01, 2006, 03:46 PM »
watched it 2 times now and funnier second time round. i love bubble's kittieland disaster, and lahey's comment on julian - suspect was belligerent, sexy etc..

i'm trying to figure out what the season story arc is.. especially as julian and ricky seem to have different paths at the moment and its already 3 episodes in..

Joe Lahey

  • *
  • Posts: 69
  • Gender: Male
  • Location: I Ain't Straight outta Compton, I'm straight out the Trailer
  • Joined:Apr 2005
  • Offline
Re: Season 6 Episode Three
« Reply #74 on: May 01, 2006, 04:19 PM »
Bubbles: :bubs: " Oh my God Ricky, there's NO way our report could get that fucked up"


The Land of Mice

Drunk Trailer Park Supervisors rolling around with piss jugs on a hockey stick.
Sam Losco is tough on crime